CloseCookies
Τα cookies είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του www.stelpet.gr. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Διαβάστε περισσότερα
Το Νο1 e-shop ανταλλακτικών & αξεσουάρ MOTO
LiveCall
 

Συχνές Ερωτήσεις

Εμφάνιση Όλων
  • Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

    Οποιοσδήποτε χρήστης / πελάτης μπορεί να περιηγηθεί στην ιστοσελίδα μας χωρίς να δώσει κάποια προσωπική πληροφορία ή να δημιουργήσει λογαριασμό. Μόνο κατά την εκτέλεση μιας παραγγελίας το ηλεκτρονικό κατάστημα ζητάει τις αναγκαίες πληροφορίες, όπως π.χ όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση για να μπορέσει να παραλάβει το δέμα του. Συγκεκριμένα για την διευκόλυνση του πελάτη κατά την παραγγελία, του ζητείται εφόσον το επιθυμεί, η δημιουργία λογαριασμού.

  • Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;

    Στα Stelpet πρωταρχικός μας στόχος είναι να διαθέτουμε τα πάντα για την μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη. Προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα προς πώληση, γι’ αυτό και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνετε καθημερινά. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την εξάντληση κάποιου προϊόντος ή την διαγραφή του, να υπάρξουν κάποιες διαφορές στην διαθεσιμότητα. Φροντίζουμε πάντα κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας μας να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας από την στιγμή που κάνατε την παραγγελία σας για διευκρινήσεις.

  • Η παραγγελία μου έχει περάσει τους προβλεπόμενους χρόνους παράδοσης, πως μπορώ να μάθω τι γίνεται;

    Μπορείτε να στείλετε e¬mail στο orders@stelpet.gr ή να καλέσετε στο τμήμα παραγγελιών στα τηλέφωνα 210 4838001 ή 210 3232068 – 069. Το τμήμα υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 17:00.

  • Θα ενημερωθώ μέσω e¬mail για την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

    Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς και έχετε δώσει ένα έγκυρο email επικοινωνίας, σαφώς και θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης και ταυτόχρονα και sms στο κινητό σας.

  • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παράγγειλα ή μπορώ να το ανταλλάξω με κάτι άλλο;

    Για να δείτε την πολιτική της εταιρείας μας όσον αφορά τις επιστροφές, σας παραθέτουμε τον παρακάτω σύνδεσμο:

    Ακυρώσεις και Επιστροφές

  • Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

    Μπορείτε να κάνετε τροποποίηση της παραγγελίας σας με την προϋπόθεση να μιλήσετε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας στα τηλέφωνα του αρμόδιου τμήματος 210 4838001 ή 210 3232068 – 069 ή μέσω της υπηρεσίας Live Call.

  • Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων σας;

    Το ωράριο των καταστημάτων Stelpet είναι συνεχόμενο:


    Πειραιώς:


    Δευτέρα: 09:00 - 18:00
    Τρίτη: 09:00 – 20:00
    Τετάρτη: 09:00 – 18:00
    Πέμπτη: 09:00 – 20:00
    Παρασκευή: 09:00 – 20:00
    Σάββατο: 09:00 – 18:00
    Κυριακή: Κλειστά


    Καλλιθέας:


    Δευτέρα: 09:30 - 18:30
    Τρίτη: 09:30 – 20:30
    Τετάρτη: 09:30 – 18:30
    Πέμπτη: 09:30 – 20:30
    Παρασκευή: 09:30 – 20:30
    Σάββατο: 09:00 – 18:00
    Κυριακή: Κλειστά

  • Που είναι τα καταστήματα σας;

    Τα καταστήματα Stelpet στο Μοσχάτο βρίσκονται στην οδό:

     

    Πειραιώς 3 - 1 & Κηφισού (γωνία)

     


    Τα καταστήματα Stelpet στην Καλλιθέα βρίσκονται στην οδό:

     

    Ελ. Βενιζέλου (Θησέως) 34-32

     

     

  • Πως θα επικοινωνήσω με την εταιρεία Stelpet, αν έχω κάποια απορία ή θέλω να κάνω μία παραγγελία;

    H εταιρεία Stelpet σε περίπτωση που έχετε κάποια ερώτηση, μπορεί να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά ή μέσω της υπηρεσίας Live Call, όπως επίσης και με την δυνατότητα της σελίδας μας του Chat On Line μέσω του Messenger. Αν θέλετε να προβείτε σε παραγγελία σας παρέχουμε και την δυνατότητα της τηλεφωνικής παραγγελίας στα τηλέφωνα 210 4838001 ή 210 9575152.

  • Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει, καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;

    Εκπρόσωπος της εταιρείας μας επικοινωνεί πάντοτε μαζί σας όταν κάποιο προϊόν είναι σε έλλειψη ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση λόγω της εξειδίκευσης του είδους (ανταλλακτικά) όπου και σας αναφέρει ημερομηνία κάλυψης του προϊόντος από τις αποθήκες μας. Λαμβάνετε τηλεφωνική κλήση από εμάς για να ενημερωθείτε σχετικά ενώ σε περίπτωση που υπάρξει αδυναμία επικοινωνίας από εσάς θα λάβετε και sms. Σε περίπτωση καθυστέρησης λόγω μεταφορικής εταιρείας ή courier δεν φέρουμε κάποια ευθύνη.

     

  • Υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις αν κάνω την παραγγελία μου online από το να έρθω στα φυσικά σας καταστήματα;

    Αν παρατηρήσατε σε όλα μας τα προϊόντα που είναι αναρτημένα στο e-shop υπάρχει μια επισήμανση «Οι τιμές και τα προϊόντα μπορεί να διαφέρουν στο κατάστημα και online». Κατά καιρούς κάποια προϊόντα έχουν ειδική τιμή Online και τιμή καταστήματος με απόλυτη επεξήγηση προς το κοινό ακριβώς στο πεδίο «τιμή» στο κάθε προϊόν.

  • Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών της παραγγελίας μου;

    Για τις χρεώσεις των μεταφορικών μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

    Πληροφορίες Αποστολών

  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Για να δείτε τους τρόπους πληρωμής που υποστηρίζει η εταιρεία μας κάντε κλικ εδώ:

    Τρόποι Πληρωμής - Άτοκες Δόσεις