Μοτοσυκλέτα IMPERIALE 400 E5 σε Βυσσινί χρώμα από την εταιρεία BENELLI.
► ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ STELPET !!
► ΔΩΡΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:
Κράνη / Μπαγκαζίερες / Κλειδαριές / Συναγερμοί και πολλά άλλα Αξεσουάρ!!!
Το νέο Imperiale 400 είναι η σύγχρονη εκδοχή και συνέχεια του ιστορικού μοντέλου MotoBi Imperiale που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1950. Η σημερινή εκδοχή του νέου Imperiale 400 διατηρεί το κομψό κλασικό ρετρό ύφος του, έχοντας όμως σημαντικές προσθήκες μοντέρνων στοιχείων και λεπτομέρειες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.
Η εμφάνιση του Imperiale 400 ακολουθεί την κομψή, ρετρό γραμμή του κλασικού Imperiale.
Το αποτέλεσμα είναι μια κλασική, άνετη και ευκολοδήγητη μοτοσικλέτα 400cc, ιδιαίτερα φιλική στην οδήγηση στην πόλη ή τους επαρχιακούς δρόμους. Το κλασικής σχεδίασης ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12lt +2lt ρεζέρβα με το σήμα της Benelli χαρίζει πλούσια αυτονομία. Η ρετρό ουρά και η κλασική cafe racer σέλα δύο τμημάτων συνθέτουν το εμβληματικό vintage αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τα αντιολισθητικά pads του ρεζερβουάρ. Αναφορά οφείλουμε να κάνουμε στην εντυπωσιακή εξάτμιση που χαρίζει μοναδικό άκουσμα στο Imperialle 400 της Benelli.
Ο κινητήρας του Imperiale 400 είναι σύγχρονος 1-κύλινδρος, 4-χρονος, αερόψυκτος με μονό εκκεντροφόρο στοχεύοντας στην χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση 3,1lt / 100km. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την ελαστικότητα και την εξαιρετική ανταπόκριση του σε κάθε πρόκληση, με μέγιστη ισχύ τους 21,0 PS (15,5kW) στις 5.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 29Nm (2,95 kgm) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου EFI και διαθέτει πιστοποίηση Ε5.
Το Imperiale 400 είναι η ιδανική επιλογή για αναβάτες που αναζητούν την κομψότητα και το κλασικό cafe racer design αλλά και για μοτοσικλετιστές οι οποίοι αναζητούν μια καλαίσθητη ρετρό μοτοσικλέτα, ευκολοδήγητη στο αστικό και το περιαστικό περιβάλλον.
Το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από: τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 mm με διαδρομή 121mm και Swing arm ψαλίδι με διπλό αμορτισέρ πίσω διαδρομής 55mm. Το Imperiale 400 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 240 mm. Φυσικά, διαθέτει και ABS.
Οι ακτινωτοί αλουμινένιοι τροχοί έχουν 19" μπροστά και 18" πίσω και φέρουν ελαστικά 110/90 R19 57S MAXXIS και 130/80 R18 66S MAXXIS αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται τη μέγιστη σταθερότητα και απόλαυση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος κινητήρα
Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο.
Κυβισμός
374cc
Διαμέτρος x Διαδρομή
72,7mm Χ 90,0mm
Σχέση συμπίεσης
8,5:1
Μέγιστη ισχύς
15,5 kw (21,0 PS) @ 5500rpm
Μέγιστη ροπή
29,0 Nm (2,95 kgm) @ 4500rpm
Σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
Σύστημα ανάφλεξης
TLI
Σύστημα εκκίνησης
Μίζα
Πιστοποίηση
EURO 5
EFI
DELPHI MT0 5.3
Σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Σκελετός
Ατσάλινο πλαίσιο από δοκούς στρογγυλής διατομής και πλάκες
Σύστημα εμπρός ανάρτησης
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm
Πίσω ανάρτηση
Διπλό αμορτισέρ & Swing βραχίονα
Διαδρομή εμπρός
121 mm
Διαδρομή πίσω
55 mm
Εμπρός φρένο
Δισκόφρενο, Ø 300 χιλ. & ABS
Εμπρός φρένο
Δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
Εμπρός ελαστικό
110/90-19 M/C 57S MAXXIS
Πίσω ελαστικό
130/80-18 M/C 66S MAXXIS
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Συνολικό μήκος
2.170mm
Συνολικό πλάτος
820mm
Συνολικό ύψος
1.120mm
Ύψος σέλας
780mm
Μεταξόνιο
1.440mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος
170mm
Βάρος (χωρίς υγρά)
205kg γεμάτο
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου
12,0lt + 2lt
VIDEO
Οι τιμές και τα προϊόντα μπορεί να διαφέρουν στο κατάστημα και online
Με αποκλειστικό γνώμονα τη διευκόλυνση των συναλλαγών με την Εταιρεία, παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να αποπληρώσει το τίμημα, που αντιστοιχεί στο επιλεγέν προϊόν, με κάθε δυνατό τρόπο.