• Social_facebook
  • Social_twitter
  • Social_share

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχει δυνατότητα αλλαγής & ακύρωση συναλλαγής είτε αφορά ένδυση & κράνη (πχ  λάθος μέγεθος), είτε αφορά ανταλλακτικά (πχ. δεν ταιριάζουν στη μηχανή σας).
  • Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραγγελιών όπου συμφωνείτε η αποστολή του προιόντος με courier ή άλλο φορέα στην διεύθυνση του καταστήματος συνοδευόμενο από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα 15 ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Ρητά απαραίτητη προυπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προιόντος είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση του.
  • Σημειώνεται δε, ότι  τα μεταφορικά της επιστροφής τα συννενοείστε επικοινωνόντας τηλεφωνικά με την εταιρία. Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία Stelpet, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.
  • Χρήματα επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη  κάποιου προιόντος, σε αλλαγή και κατόπιν δική σας επιθυμίας για ακύρωση συναλλαγής λόγω δικού σας λάθος αγοράς.
  • Ηλεκτρικά είδη (πχ. ρεύματα, ηλεκτρονικές, μπαταρίες, συναγερμοί) δεν έχουν καμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη, εκτός εάν γίνει προβλεπόμενος έλεγχος απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και τηρούνται τα προβλεπόμενα βάση βιβλίου συντήρησης του κατασκευαστή. Σε αυτή και μόνο την περίπτωση έχετε δικαίωμα αλλαγής ή ακύρωσης.
  • Η Εταιρία λαμβάνοντας υπόψιν τους κανονισμούς και τις απαραίτητες προυποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω, ειναι σε θέση, μετά απο επικοινωνία του πελάτη, τηλεφωνική ή μέσο E-Mail, να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες επιστροφής χρημάτων, ακύρωσης της παραγγελίας και κατεπέκταση της συναλλαγής. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 2 ημερών ηλεκτρονικά μέσο κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, επιστροφή σε πιστωτική κάρτα και επιστροφή αντίστοιχα σε λογαριασμό  του Paypal.
  • Για κάθε αποστολή που λαμβάνει ο πελάτης κατόπιν εντολής του απο την επίσημη ιστοσελίδα μας είτε τηλεφωνικά και εφόσον δεν έχει γίνει κάποιο λάθος απο την εταιρία μας, σε περίπτωση ακύρωσης ο πελάτης επιβαρύνεται εξολοκλήρου το κόστος επιστροφής.
  • Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
  • Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.
  • Για παραγγελίες ανταλλακτικών τα οποία είναι εξειδικευμένα και μπορεί να χρειάζονται διευκρινίσεις καλό είναι να επικοινωνείτε με την εταιρία τηλεφωνικά για την αποφυγή λαθών.
  • Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον τηρούνται ολα οσα αναφέρει η πολιτική της εταιρίας για τις προυποθέσεις που πρέπει να ακολουθούνται οι οποίες προέρχονται απο ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο και αχρησιμοποίητο με οτιδήποτε συνοδευτικό συμπεριλαμβάνει η συσκευασία του κατασκευαστή(πχ. Καρτελάκια, ναϋλον κα).
  • Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προιόντος. Στην περίπτωση αυτή το προιόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη.

 

       *Απαραιτητη προυπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.

  • Σε ποσοτικές παραγγελίες χονδρικής, επικοινωνείτε πάντα με τον υπεύθυνο του τμήματος παραγγελιών για τυχόν εκπτώσεις, προσφορές ή δώρα που μπορεί να δικαιούστε.

Μπορούμε
να βοηθήσουμε!

Είμαστε κοντά σας
με τηλεφωνική
εξυπηρέτηση στα
210 48 38 001
210 95 64 610